zondag 26 juni 2016

Het schooljaar is bijna voorbij!

Beste ouders,

Nog 4 schooldagen en dan kunnen we onze welverdiende zomervakantie eindelijk inzetten. [😊]  [😊]  Maar eerst nog een aantal leuke activiteiten op een rijtje:

-Maandag namiddag gaan we met de derde graad vrij zwemmen in het Sportcentrum in Genk;) We zijn nog op   zoek naar twee chauffeurs.

Wie kan ons brengen (om 13u.) en/ of komen halen (om 15u.)?
Vergeet dus zeker niet om de zwemzak van je kind mee te geven;)

Als de school uit is,  beginnen we onmiddellijk aan het oudercontact. Als je nog niet op de lijst staat,  gelieve me dan zo snel mogelijk terug te mailen. Ik kan je  alsnog de vrije
tijdstippen meedelen.

- Dinsdag staat onze schoolreis naar YOURIN op het programma. We vertrekken met de fiets om 9u. en we    zullen tegen 17u. terug zijn.
 We willen jullie er nog even op wijzen om je kinderen preventief aangepaste kledij aan te doen, dit om te  voorkomen dat je kind een teek kan  krijgen.
  Zorg voor een lange broek en gebruik eventueel een spray/lotion.
  Wanneer je kind ’s avonds thuis komt, controleer ze dan ook heel goed op teken. (ook in de huidplooien). 

- Woensdag is het de grote dag voor de zesdejaars nl. de proclamatie!!! De kids worden om 19u. op school  verwacht. De proclamatie begint om 19.30u.
  Na de proclamatie blijven we met de zesdejaars overnachten op school! [😊]  

- Donderdag is de school uit om 12u.
  Dan moet ik jammer genoeg afscheid nemen van mijn allerliefste leerlingen die ik heel hard ga missen!
  Het was voor mij een geweldig jaar met 27 fantastische , lieve, gekke kids in de klas ! Ook wil ik jullie keihard bedanken voor jullie enorme steun en medewerking! Jullie zijn schatten   van ouders!

PS  In augustus ben ik van plan om eens af te spreken met de toffe bende van de derde graad! Jullie zullen wel nog iets van mij horen[πŸ˜ƒ]

Als er vragen zijn, mag je me altijd mailen! !!

Groetjes,

Rabia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten