donderdag 22 maart 2012

RIP lieve engeltjes!

Ik vind het heel erg! Het kan bij iedereen gebeuren...Maar ik vind het wel goed dat zoveel mensen tekeningen, brieven en bloemen aan de schoolpoort leggen. Niemand zal de kinderen vergeten!
Ik wens al hun vrienden en familie veel sterkte!
Kato


Eerst zag ik weinig grote kinderen op de speelplaats.
Maar toen zag ik veel bloemen en knuffels...
Ik vind het echt heel erg wat er gebeurd is!
Ik wens iedereen veel sterkte!
Hopelijk gebeurt dit nooit meer!!!!!
Buse

In het begin was ik zenuwachtig en toen we aankwamen was het wel raar en erg! Maar ik vond het wel fijn dat er zoveel voor die kinderen is gedaan!
Sam

Toen ik al die bloemen en knuffelbeertjes zag, vond ik het niet meer zo erg omdat ik zag dat iedereen er om gaf...
Tristan

Ik was eerst heel bang. We zagen op de GPS dat er nog maar 300 meter was voor de aankomst. Toen we er waren, was het nog even schrikken, maar ik werd blij toen ik zag dat er beertjes, tekeningen,enz. waren.
Het is erg!
Yunus

Ik vind het erg wat er gebeurd is en ik ben boos omdat er kinderen weg zijn!
Maar het kan iedereen overkomen...
Radi

Ik voelde me verschrikkelijk  slecht. Het was net alsof  ik een glazen hart had, dat kapotgevallen was en ik de stukjes niet meer kon vinden...
Eigenlijk heb ik er geen woorden voor om me uit te drukken. Maar ik denk na..
En ik ga nog lang nadenken over wat er is gebeurd...
Feraye

Ik vind het echt heel erg wat er gebeurd is. Maar ik ben ook enorm boos.  In arme landen zoals in Afrika zijn er elke dag honderden kinderen die dood gaan en er wordt niks voor gedaan... (zelfs geen minuut stilte..)
Matteo




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten