woensdag 29 februari 2012

Vrije teksten

Vrije tekst van Robbe

Ik ben Robbe en mijn tekst gaat over katachtigen. Er bestaan gewone huiskatten, maar ook tijgers, zwarte panters, leeuwen, enz. Je kan de katten ook in groepen verdelen door hun haren. Je hebt korthaarrassen en langhaarrasen. De grote katachtigen doden andere dieren om ze op te eten. Ze hebben hele scherpe tanden en klauwen, ze zijn gevaarlijk voor de mens. Sommige dieren komen bijna niet meer voor omdat de mensen op ze jagen voor hun mooie vacht. De gewone huiskatten wonen wel bij de mens. Ik vind katten schattig en grappig als ze jong zijn. Ze spinnen ook heel hard als ze jou leuk vinden!

Vrije tekst van Matteo: snowboarden

Ik ben in het weekend gaan snowboarden in Landgraaf, dat ligt in Nederland. Het was daar super druk maar wel leuk. De skibanen waren heel fijn om op te snowboarden. Natuurlijk heb ik ook gesmuld van het lekker eten. Er was een funpark van Red Bull met heel veel hobbels en rails. Ik vond het supercool om te snowboarden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten